رویداد مهم ساعت زمین

    ‍ ‍ همزمان با رویداد ساعت زمین؛ پل قوسی تقاطع ولایت کرمانشاه خاموش می‌شود 🌸مدیر زیباسازی و بهسازی شهری شهرداری کرمانشاه گفت: پل قوسی تقاطع ولایت به احترام زمین یک ساعت خاموش می‌شود. 🌸به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، دکتر احسان احمدی نصر اظهار داشت: در راستای حمایت از انرژی

کد خبر : 1290
تاریخ انتشار : شنبه 27 مارس 2021 - 12:58

 

 

‍ ‍ همزمان با رویداد ساعت زمین؛

پل قوسی تقاطع ولایت کرمانشاه خاموش می‌شود

🌸مدیر زیباسازی و بهسازی شهری شهرداری کرمانشاه گفت: پل قوسی تقاطع ولایت به احترام زمین یک ساعت خاموش می‌شود.

🌸به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، دکتر احسان احمدی نصر اظهار داشت: در راستای حمایت از انرژی های زمینی، شهرداری کرمانشاه همگام با رویداد جهانی، امشب و در آخرین شنبه از ماه مارس اقدام به خاموش کردن یکی از نمادهای شهر خواهد نمود.

🌸وی افزود: یکی از دو هدف هزاره، پرداختن به محیط زیست است، در همین راستا و علی رغم قدرت و تسلط بشر بر زمین، اما همچنان مدیون منابع اند و از آنجا که شهرداری کرمانشاه خود را دوستدار محیط زیست می‌داند و در اجرای پروژه ها با تمام توان دستورالعمل های محیط زیست را رعایت می‌کند، امشب ساعت ٢٠/٣٠ دقیقه و همزمان با شهرهای جهان، پل قوسی تقاطع ولایت در شهر کرمانشاه یک ساعت خاموش خواهد شد.

🌸مدیر زیباسازی و بهسازی شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از مردم شریف کرمانشاه دعوت می‌کنیم که در این یک ساعت و همزمان با مردم جهان، چراغ های اضافه و وسایل برقی خود را به احترام زمین خاموش کنند.

🌸احمدی نصر در پایان گفت: بی‌شک زمین یک میراث معنوی است که باید در جهت پاسداشت حفظ منابع تمام تلاش خود را بکار گیریم، باشد که این میراث را بدرستی برای آیندگان حفظ کنیم.

⭕️tele: @khabar_avaye_paraov
🌐http://avayeparavnews.ir/
⭕️insta: @avaye_parow

Visits: 4

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.