کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

هیوا زارعی

افزایش ۳۰ درصدی نرخ بلیت جابجایی مسافر

نرخ جدید توسط کانون ها و اتحادیه های ذی ربط ابلاغ شود همچنین شرایط فروش و استرداد بلیط و اطلاع رسانی آن از طریق وب سایت های این مراکز همچنین در محل فعالیت الزامی است.
کد خبر : 1478
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 27 می 2021 - 10:27
افزایش ۳۰ درصدی نرخ بلیت جابجایی مسافر

کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

افزایش ۳۰ درصدی نرخ بلیت جابجایی مسافر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به اختیار قانونی مندرج در دستورالعمل تعیین نرخ بلیت حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای و اعلام نرخ تورم سالیانه در بخش حمل و نقل به میزان ۸۷ درصد توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد و اجماع نظر تشکل‌های صنفی کارگری و کارفرمایی در این بخش افزایش ۵۰ درصدی نرخ بلیت بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مهندس فریبرز کرمی افزود: با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و رعایت حال مسافرین محترم، لزوم بهبود مطلوبیت و بهره‌وری بخش حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای و بررسی انطباق موضوع با ضوابط و استهلاک، افزایش ۲۰ درصدی نرخ بر اساس تصمیمات اخذ شده در جلسه کارگروه تنظیم بازار مقرر شد در این مرحله نرخ بلیت جابجایی مسافر جاده‌ای از اول خرداد امسال به میزان ۳۰ درصد افزایش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: همچنین برای ۳۷ درصد باقیمانده تا سقف نرخ تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی در شش ماه دوم سال تصمیم‌گیری می‌شود.

کرمی خاطرنشان کرد: مقرر شد نرخ جدید توسط کانون ها و اتحادیه های ذی ربط ابلاغ شود همچنین شرایط فروش و استرداد بلیط و اطلاع رسانی آن از طریق وب سایت های این مراکز همچنین در محل فعالیت الزامی است.

وی عنوان کرد: اعمال نظارت در خصوص اطمینان از فروش بلیت با رعایت نرخ های مربوطه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، دفاتر نمایندگی سازمان، کانون ها و اتحادیه های ذیربط صورت می‌گیرد.

کرمی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به منظور اعمال نظارت بر فعالیت‌های شرکت حمل و نقل مسافر و رسیدگی به شکایات مردمی در صورت مشاهده تخلف از مفاد و دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های اجرای قانون به تخلفات رانندگی رسیدگی خواهد کرد.

Visits: 3

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.