فرمانده دفاع مقدس، فرمانده اقتصاد کشور شد .

✨فرمانده دفاع مقدس، فرمانده اقتصاد کشور شد . ⭕محسن رضایی به سمت معاون اقتصادی کشور منصوب شد . امروز سوم شهریور ماه با خبر شدیم، محسن رضایی فرزند رشید زاگرس، طی حکمی از سوی رئیس جمهور به سمت “معاون اقتصادی رئیس جمهور” و” دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا” و “دبیر ستاد اقتصادی دولت”

کد خبر : 1658
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آگوست 2021 - 22:06

✨فرمانده دفاع مقدس،
فرمانده اقتصاد کشور شد .
⭕محسن رضایی به سمت معاون اقتصادی کشور منصوب شد .
امروز سوم شهریور ماه با خبر شدیم، محسن رضایی فرزند رشید زاگرس، طی حکمی از سوی رئیس جمهور به سمت “معاون اقتصادی رئیس جمهور” و” دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا” و “دبیر ستاد اقتصادی دولت” منصوب شد.
می‌دانیم که اساسی‌ترین مشکل‌ومعضل کنونی کشور، اقتصاد است که مورد تاکید مقام معظم رهبری و روسای سه قوه می‌باشد.حال دراین شرایط ضرورت دارد سکان اقتصادی کشور و تدابیر و تصمیمات مهم اقتصادی در دستان توانای مردی اقتصاددان با طرح و برنامه، همچنین انقلابی ‌، دلسوز، جهادگر وبا تجربه قرار گیرد تا بتواند تحولات مثبت وچشمگیری در اقتصاد ایجاد کند. خوشبختانه این مهم امروز با حکم ریاست محترم جمهور دکتر رئیسی اتفاق افتاد.
همگی به یاد داریم که در زمان انتخابات ،تمرکز و توجه حاج محسن بر روی طرح و برنامه‌های اقتصادی بود.ایشان در زمینه‌های ساخت مسکن ،حقوق زنان خانه دار، افزایش یارانه ها ،ایالت های اقتصادی، دارای نظریه های جدید و تحول خواه بود .از سوی دیگر نیک می دانیم غرب کشور که در جنگ هشت ساله خسارت های زیادی متحمل شده همواره از امکاناتی که شایسته این مردم شهید پرور است، محروم بوده است. این انتصاب شایسته را به فال نیک می‌گیریم و آن را حق زاگرس‌نشینان می‌دانیم همه با هم این فرمانده عرصه اقتصاد را یاری می کنیم. به این امید که بخشی از مشکلات مردم محروم غرب کشور برطرف گردد. به خصوص استان کرمانشاه که زمینه‌ها و بسترهای رشد اقتصادی بسیاری مانند تجارت با عراق، منطقه گردشگری اورامانات، صنایع پتروشیمی، همچنین همچنین کشاورزی و دامداری و صنایع وابسته به آن دارد که چنانچه مورد توجه قرار گیرد می تواند منشأ تحولات مثبت اقتصادی در غرب کشور گردد.آری ما هم ضمن تشکر وتحسین این انتخاب از جانب رئیس جمهور،حضور ایشان را مغتنم می‌شماریم.

علی کرمی عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی استان کرمانشاه و رئیس ستاد شهرستان کرمانشاه

Visits: 1

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.