استاندار کرمانشاه:

هیوا زارعی

مدیران باید برنامه ای منظم برای دیدارهای مردمی داشته باشند

پیگیری حل مشکلات شهروندان بعداز ملاقات وظیفه مدیران است.
کد خبر : 1189
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مارس 2021 - 18:30
مدیران باید برنامه ای منظم برای دیدارهای مردمی داشته باشند

استاندار كرمانشاه:

مديران بايد برنامه اي منظم براي ديدارهاي مردمي داشته باشند/ پيگيري حل مشكلات شهروندان بعد از ملاقات نيز وظيفه مديران است

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: در يكسال گذشته به دليل شيوع كرونا برنامه برگزاري ملاقات هاي عمومي محدود شده بود اما مديران موظف هستند برنامه اي منظم تدوين و با رعايت توصيه هاي بهداشتي به مشكلات شهروندان رسيدگي و پاسخگويي دغدغه هاي مردم باشند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ “هوشنگ بازوند” امروز در حاشيه برگزاري برنامه هاي ملاقات مردمي با جمعي از شهروندان تصريح كرد: در جريان هستيم كه مردم در حال حاضر با توجه به شرايط كرونا، تحريم و وضعيت معشيتي شرايط مناسبي نسبت به سال هاي قبل ندارند، لذا همه بايد كمك كنيم كه در اين شرايط مشكلات مردم كمتر شود و تمامي مديران مكلف به پيگيري و حل مشكلات آنان هستند.

وي ادامه داد: كمك هاي مديران علاوه بر تسهيل گري امور بايد در راستاي جذب سرمايه گذاري، تلاش براي كاهش نرخ بيكاري و حل مشكلات و مسائل اجتماعي باشد. همچنين مردم توقع دارند كه مديران با تمام تلاش و اهتمام در جهت رفع مشكلاتشان اقدام كنند كه بر اين اساس به همه مديران توصيه مي كنم در ايام باقيمانده پايان سال ملاقات هاي خود را با مردم بيشتر و به مشكلات و مسائل آنها بيشتر رسيدگي كنند.

مقام عالي استان در ادامه با بيان اينكه مديران و مسئولين استان بايد علاوه بر برگزاري ملاقات هاي مردمي پيگيري هاي خود را براي حل مشكلات مردم تا حصول نتيجه ادامه دهند، اظهار داشت: هر چند كه برگزاري ملاقات عمومي بسيار الزامي و مهم است اما آنچه كه از برگزاري آن مهم است رصد و پيگيري موضوع فرد ملاقات كننده با مدير است، همچنانكه ما پس از برگزاري ملاقات و ديدارهاي عمومي، دفتر شكايات و بازرسي استانداري ملزم به پيگيري و رسيدگي به موضوعات مطروحه و اعلام آن به مديريت استان براي در جريان قرار گرفتن  از تلاش هاي صورت گرفته در حل مشكلات و مسائل مردم مي باشد.

استاندار كرمانشاه ادامه داد: شايد در ملاقات هاي عمومي مدير نتواند به همه مشكلات رسيدگي كند زيرا امكان دارد بعضي از موضوعات خارج از توان آن مدير باشد اما اگر مشكلات بيش از 80 درصد مراجعه كنندگان حل شود عدد مناسب و قابل قبولي است.

بازوند تاكيد كرد: مديران بايد با تلاش ويژه و برگزاري مستمر ملاقات هاي مردمي، سختي هايي كه در اين مدت كرونايي براي مردم ايجاد شده را جبران كنند و همه مديران ملزم به اجراي اين  روند كاري مي باشند.

وي در ادامه با اشاره به مشكلات سيستم بروكراسي در كشور گفت: اين سيستم نفس ساختار كشور را با مشكل مواجه مي سازد و اين مشكل فقط خاص استان كرمانشاه نيست لذا بايد تلاش كنيم كه مشكلات اين سيستم بر روند اداري كمتر شود و مردم سريعتر و آسانتر به درخواست هاي خود در مراجعه به ادارات دست پيدا كنند.

وي بيان داشت: به همه مديران تاكيد مي كنم كه فرآيندهاي مازاد بروكراسي در ادارات را با جديت حذف كنند زيرا اين موضوع يكي از چالش هاي توسعه و پيشرفت است و با حذف آن زمينه هاي خدمات گسترده تر به مردم بيشتر خواهد شد.

Visits: 3

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.