کسب رتبه اول مسابقات حفظ کل قرآن کریم توسط دکتر جهانگیر سر خوندی برای دهمین سال پیاپی

توجه به نخبگان قرآنی یک ضرورت فرهنگی در جامعه است بها دادن به شخصیت های برتر در خصوص حفظ و قرائت قرآن از ویژگی های یک جامعه اسلامی پویا رو به رشد و موفق است و نوعی امر به معروف و نشر حسنات وارزش‌گزاری در حوزه فرهنگ است .
کد خبر : 2611
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 سپتامبر 2022 - 17:54
کسب رتبه اول مسابقات حفظ کل قرآن کریم توسط دکتر جهانگیر سر خوندی برای دهمین سال پیاپی

به گزارش آوای پراو نیوز، ما در جامعه ای زندگی می‌کنیم که حتی اهالی محله هم یک قاری ممتاز بین المللی یک حافظ قرآن و یا یک شاعر و مولف چندین کتاب را نمی‌شناسند .
متاسفانه شان و جایگاه شاخص های فرهنگی در این زمینه رعایت نمی‌شود.حتی درون دستگاه‌های فرهنگی مثل آموزش‌و‌پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی واوقاف که انتظار می رود عملکردی بهتر، ملموس ،مشهود و قابل ملاحظه داشته باشند .
“کسی که حافظ و حامل قرآن است گویی یک رسول و پیامبر بوده با این تفاوت که به او وحی نمی‌شود ”
یک نخبه قرانی اگر در این زمینه ودر بخش‌های فرهنگی ،خدمتی بر عهده داشته باشد یقینا دستاوردهای بیشتر و بهتری می‌تواند برای جامعه به دست آورد. به خصوص در حوزه آموزش و پرورش که وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان را بر عهده دارد.
شایسته است مسوولین استان همچون سایر استان ها در جهت شناساندن ،معرفی ،تشویق ووترغیب این عزیزان اقدام کنند ‌همچنین استفاده از توانایی های این عزیزان در حوزه‌های فرهنگی می‌تواند راهگشا و فرهنگ ساز باشد.

Visits: 63

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.