برگزاری جلسه روشنگری وپرسش وپاسخ به مناسبت هفته عفاف و حجاب درمخابرات منطقه کرمانشاه

برگزاری جلسه روشنگری وپرسش وپاسخ به مناسبت هفته عفاف و حجاب درمخابرات منطقه کرمانشاه برپایه ی گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه ؛ به مناسبت هفته عفاف و حجاب، جلسه پرسش و پاسخ و روشنگری با موضوع حجاب در محل ساختمان مرکزی مخابرات منطقه کرمانشاه برگزار شد. در این جلسه که باحضورتنی چندازخواهران هممارمخابرات استان

کد خبر : 1611
تاریخ انتشار : شنبه 24 جولای 2021 - 14:19
برگزاری جلسه روشنگری وپرسش وپاسخ به مناسبت هفته عفاف و حجاب درمخابرات منطقه کرمانشاه

برگزاری جلسه روشنگری وپرسش وپاسخ به مناسبت هفته عفاف و حجاب درمخابرات منطقه کرمانشاه

برپایه ی گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه ؛ به مناسبت هفته عفاف و حجاب، جلسه پرسش و پاسخ و روشنگری با موضوع حجاب در محل ساختمان مرکزی مخابرات منطقه کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه که باحضورتنی چندازخواهران هممارمخابرات استان برگزارشد، سرکار خانم دکتر کهریزی ازمدرسین دانشگاه با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب برای حفاظت از حریم خانواده و مسائل دینی بسیار مهم است گفت: یکی از برنامه های دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی، ترویج فرهنگ بی حجابی و بی بندوباری است تاازاین طریق باعث از هم پاشیدن خانواده ها ومتعاقب آن ضعیف نمودن جامعه اسلامی شودودراین راستاهمه ماوظیفه داریم تاباپیروی ازتعالیم مترقی اسلام،نقشه دشمنان جامعه اسلامی رانقش برآب کنیم.

در پایان این مراسم ازتعداد۵ نفر از بانوان همکارکه درترویج معارف اسلامی وفرهنگ عفاف وحجاب نقش پررنگ تری داشته اندتقدیر به عمل آمد.

Visits: 1

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.