افزایش چشمگیر پاداش معرفی مراکز غیر مجاز رمز ارز/ پاداش مرحله اول یک میلیون تومان به ازای معرفی هر دستگاه ماینر غیرمجاز

افزایش چشمگیر پاداش معرفی مراکز غیر مجاز رمز ارز/ پاداش مرحله اول یک میلیون تومان به ازای معرفی هر دستگاه ماینر غیرمجاز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از افزایش قابل توجه پاداش شناسایی و معرفی تولیدکنندگان غیر مجاز رمز ارز در کشور خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان

کد خبر : 4173
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 ژوئن 2024 - 23:18
افزایش چشمگیر پاداش معرفی مراکز غیر مجاز رمز ارز/ پاداش مرحله اول یک میلیون تومان به ازای معرفی هر دستگاه ماینر غیرمجاز

افزایش چشمگیر پاداش معرفی مراکز غیر مجاز رمز ارز/ پاداش مرحله اول یک میلیون تومان به ازای معرفی هر دستگاه ماینر غیرمجاز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از افزایش قابل توجه پاداش شناسایی و معرفی تولیدکنندگان غیر مجاز رمز ارز در کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، مهندس محمد مرادی اظهار داشت: شناسایی و معرفی متخلفان مراکز غیر مجاز تولید رمز ارز از سوی اشخاص حقیقی، حقوقی و دستگاههای امنیتی و انتظامی را مشمول دریافت پاداش و حق کشف عنوان کرد که از 22 اردیبهشت امسال اجرایی شده است.

وی ضمن هشدار به عوامل مراکز غیرمجاز عنوان کرد: پاداش معرفی مراکز استخراج غیرمجاز در دو مرحله پرداخت می شود و اشخاص حقیقی یا حقوقی می توانند نسبت به اعلام موارد مشکوک در سایت توانیر به آدرس www.tavanir.org.ir و یا به شماره تلفن۰۸۳۳۸۲۱۲۷۴۷ دفتر حراست و امور محرمانه اینشرکت در بخش ثبت گزارش رمز ارز غیر مجاز اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به افزایش 2 برابری سقف پاداش کشف ماینر غیر مجاز در دوایر دولتی توضیح داد: مرحله نخست پاداشها شامل اعطای یک میلیون تومان به ازای معرفی هر دستگاه ماینر غیر مجاز است که تا سقف 25 میلیون تومان بابت معرفی مراکز غیر مجاز خصوصی و تا سقف 50 میلیون تومان برای معرفی ماینرهای غیر مجاز در مراکز دولتی و غیر دولتی که از بودجه عمومی استفاده می کنند، در نظر گرفته شده و طی 15 روز کاری به عامل شناسایی کننده پرداخت می شود.

وی محاسبه بخش دوم پاداشها را متناسب با مدت و میزان استفاده غیر مجاز از انرژی برق در مراکز غیر مجاز رمز ارز عنوان کرد که بیش از یک سوم این بخش از پاداشها طی مدت 40 روز به عامل شناسایی کننده و الباقی به مجریان و ضابطان قضایی ذی ربط پرداخت می شود.
مهندس مرادی در پایان اعلام کرد طی سال گذشته و سه ماه ابتدایی ۱۴۰۳ با کمک دستگاه‌های امنیتی،قضائی و نیروی انتظامی بیش از ۲۰ مزرعه و تعداد ۵۳۷ دستگاه ماینر در استان کرمانشاه کشف و ضبط شده است و این روند نیز با تمام توان در دست اجرا میباشد .

مهندس مرادی حفظ محرمانگی و هویت گزارشگران مراکز غیر مجاز را از الزامات مورد تاکید در این دستورالعمل عنوان کرد و افزود: معرفی ماینرهای غیر مجاز علاوه بر جلوگیری از سوء استفاده و هدر رفت انرژی از وارد آمدن آسیب به تجهیزات شبکه برق و لوازم برقی مشترکان جلوگیری می کند و نقش به سزایی در جلوگیری از خاموشی و تامین برق مطمئن و پایدار مصرف کنندگان به ویژه در شرایط پرباری شبکه دارد.

*روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

Views: 1

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.