بازدید معاون هماهنگی توزیع توانیر از شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

بازدید معاون هماهنگی توزیع توانیر از شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با هدف بررسی فعالیت ها و اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از این شرکت بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ؛ در این بازدید که با حضور مدیران عامل ،معاونین

کد خبر : 4192
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 ژوئن 2024 - 22:51
بازدید معاون هماهنگی توزیع توانیر از شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

بازدید معاون هماهنگی توزیع توانیر از شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با هدف بررسی فعالیت ها و اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از این شرکت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ؛ در این بازدید که با حضور مدیران عامل ،معاونین و جمعی از مدیران توزیع برق در سالن کنفرانس شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برگزار شد.

محمد مرادی ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت ملکوتی بنیانگذار معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد گفت: یکی از خصوصیات برجستۀ امام خمینی ایمان قاطع و باور تزلزل ناپذیر ایشان بود نقش و جایگاه امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش ممتاز و برجسته است و اندیشه های ایشان در پایداری و بقاء انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مرادی اظهار کرد: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به افزایش شدید تقاضا برای انرژی؛ شرکت توزیع نیروی برق تابستان ۱۴۰۲ را با موفقیت کامل و بدون خاموشی پشت سر گذاشت.

محسن ذبیحی معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر بر لزوم اقناع و توجیه مشترکین در بحث راهکار های مدیریت مصرف جهت همراهی بیشتر در گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۳ تاکید کرد وگفت: ۱۸۰ برنامه عملیاتی برای تامین برق پایدار در سالجاری در نظر گرفته شده که از جمله آنها می‌توان به پویش با انرژی که شامل کمپین 15*21 می شود اشاره کرد.

ذبیحی با قدردانی از کارکنان فعال و پرتلاش شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه و اقدامات انجام شده به ویژه در راستای تامین برق پایدار و مطمئن گفت: به یقین این شرکت با توجه به اقداماتی که در زمینه های مختلف بکارگیری فناوری های نوین مبتنی بر اطلاعات مکانی در توسعه و پایداری و امنیت زیرساخت های حیاتی برق و خدمت رسانی در کشور انجام خواهد داد می‌تواند به عنوان یکی از شرکت های پیشرو باشد.

شایان ذکر است در پایان معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از شبکه های توزیع شهر کرمانشاه ،انبارهای مرکزی ،کنتور و کارگاه آموزشی جوار بازدید بعمل آورد.

*روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

Views: 1

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.