برگزاری مانور امداد و نجات و اطفاء حریق در توزیع برق پاوه

برگزاری مانور امداد و نجات و اطفاء حریق در توزیع برق پاوه مدیر توزیع برق شهرستان پاوه از برگزاری مانور امداد و نجات و اطفاء حریق در توزیع برق این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛ رضایی اظهار داشت: شرایط بحرانی ناشی از عوامل طبیعی و صنعتی از

کد خبر : 4360
تاریخ انتشار : جمعه 6 سپتامبر 2024 - 12:37
برگزاری مانور امداد و نجات و اطفاء حریق در توزیع برق پاوه

برگزاری مانور امداد و نجات و اطفاء حریق در توزیع برق پاوه

مدیر توزیع برق شهرستان پاوه از برگزاری مانور امداد و نجات و اطفاء حریق در توزیع برق این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛ رضایی اظهار داشت: شرایط بحرانی ناشی از عوامل طبیعی و صنعتی از جمله وقایعی هستند که همواره هم جامعه و هم محیط های کاری را مورد تهدید قرار می دهند که در این راستا مانور امداد و نجات و اطفاء حریق برگزار گردید.

وی گفت: استقرار سیستم مدیریت بحران در یک صنعت می تواند با پیشگیری و کنترل شرایط اضطراری در راستای عادی سازی شرایط، محیط و همچنین کاهش آسیب ها موثر واقع شود که از جمله راهکارهای اجرایی برای آماده نگهداشتن تیم هایی عملیاتی و همچنین تمرین شرایط بحرانی توسط کلیه شاغلین، برگزاری مانورها می باشد.

مدیر توزیع برق شهرستان پاوه بیان داشت: این مانور در ۷ شهریورماه سال جاری در محل مدیریت برق شهرستان پاوه جهت آماده سازی نفرات با موضوع مانور امداد و نجات و اطفاء حریق برگزار شد که پرسنل این شرکت، جمعیت هلال احمر- اورژانس و فوریتها و آتش نشانی شهرداری حضور داشتند‌.

وی در پایان به اهداف این مانور اشاره داشت که از جمله آنها می توان به؛ سنجش و ارتقاء عملکرد و آمادگی کلیه کارکنان و ایجاد هماهنگی بیشتر در هنگام حوادث و بلایای طبیعی، فرهنگ سازی و آمادگی هر چه بیشتر کارکنان در برابر شرایط اضطراری و مقابله با آن، آموزش تخلیه اضطراری، نحوه پناه گیری، شناسایی نقاط امن به منظور کاهش حوادث احتمالی و مدیریت صحیح در برخورد با حوادث و بلایای طبیعی اشاره داشت.

 

*روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

بازدیدها: 1

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.