تقدیر از سیمبان وظیفه شناس یابنده کیف پول و کارت بانکی در توزیع برق کرمانشاه

تقدیر از سیمبان وظیفه شناس یابنده کیف پول و کارت بانکی در توزیع برق کرمانشاه از سیمبان وظیفه شناس شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه که در روزهای گذشته کیف پول و کارت بانکی همراه با رمز به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان پیدا کرده بود و به صاحبش تحویل داد، تقدیر شد. به گزارش روابط

کد خبر : 4203
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 جولای 2024 - 23:46
تقدیر از سیمبان وظیفه شناس یابنده کیف پول و کارت بانکی در توزیع برق کرمانشاه

تقدیر از سیمبان وظیفه شناس یابنده کیف پول و کارت بانکی در توزیع برق کرمانشاه

از سیمبان وظیفه شناس شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه که در روزهای گذشته کیف پول و کارت بانکی همراه با رمز به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان پیدا کرده بود و به صاحبش تحویل داد، تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛ یکی از سیمبانان زحمت کش شرکت توزیع برق کرمانشاه کیف پولی به همراه کارت بانکی همراه با رمز به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان پیدا کرده بود که پس از پرس و جو و مراجعه به بانک آن را به صاحب اصلی برگرداند.

این سیمبان زحمت کش با نام آقای جمشیدی که در امور برق شمال کرمانشاه مشغول به کار می باشد از سوی رییس بانک و صاحب کیف پول مورد تقدیر قرار گرفت اما از دریافت هرگونه پاداش از صاحب اموال گمشده خودداری نمود.

مهندس مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه نیز از این سیمبان پاکدست تقدیر بعمل آورد و از وی به خاطر پاکدستی و کسب روزی حلال با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل نمود و گفت: خدا را شاکریم که توفیق همکاری با مردانی سخت کوش، وظیفه شناس و مسئولیت پذیر همچون ایشان نصیب ما ساخت تا در راه خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت آنان با انگیزه و اشتیاقی مضاعف گام برداریم.

#همه_با_هم_همیار_برق

*روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

Views: 1

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.