تنها ۲ روز تا نخستین مرحله قرعه کشی پویش با انرژی فرصت باقی است*

📣 تنها ۲ روز تا نخستین مرحله قرعه کشی پویش با انرژی فرصت باقی است* 🌷برگزاری نخستین قرعه کشی پویش «با انرژی» در روز عیدسعید غدیرخم/ با ۱۵ درصدکاهش مصرف مشمول قرعه‌کشی شوید مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: جوایز نخستین قرعه کشی پویش «با انرژی» در روز عید سعید غدیرخم برگزار می

کد خبر : 4186
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 ژوئن 2024 - 22:38
تنها ۲ روز تا نخستین مرحله قرعه کشی پویش با انرژی فرصت باقی است*

📣 تنها ۲ روز تا نخستین مرحله قرعه کشی پویش با انرژی فرصت باقی است*

🌷برگزاری نخستین قرعه کشی پویش «با انرژی» در روز عیدسعید غدیرخم/ با ۱۵ درصدکاهش مصرف مشمول قرعه‌کشی شوید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: جوایز نخستین قرعه کشی پویش «با انرژی» در روز عید سعید غدیرخم برگزار می شود و مشترکان می توانند با ۱۵ درصد کاهش مصرف برق خود مشمول قرعه کشی شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛ مهندس مرادی اظهار داشت: مشترکانی که کنتور برق به نامشان نیست هم می توانند در این پویش شرکت کنند و برنده جوایز مدیریت مصرف باشند.

وی گفت: همه هموطنان می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی باانرژی از طریق مراجعه به سایت www.ba-energy.ir و یا از طریق #١٥٢١* و یا تماس با شماره ٠٩١٢٩٩٩٧٥ به پویش با انرژی دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اعلام کرد: در پویش با انرژی تمام راهکارهای مدیریت مصرف برای تک تک لوازم برقی خانگی توضیح داده شده است، به طوری که هموطنان می توانند بدون هزینه و یا با کمترین هزینه برای صرفه‌جویی در مصرف برق اقدام کنند.

وی افزود: هم استانی های عزیز با حداقل ١٥ درصد صرفه جویی در مصرف برق می توانند وارد قرعه کشی های پویش با انرژی شوند که جوایز پویش با انرژی شامل ٣٠٠ دستگاه خودرو و میلیاردها تومان کمک هزینه خرید لوازم برقی و لوازم دیجیتال و بسته‌های اینترنت می باشد.

مرادی بیان کرد: جوایز نخستین مرحله قرعه کشی شامل ١٥ دستگاه خودرو، ١٥٠ کمک هزینه خرید ١٠٠ میلیون تومانی، ١٥٠٠ کمک هزینه خرید ١٠ میلیون تومانی و ١٥ هزار کمک هزینه خرید یک میلیون تومانی و ١.٥ میلیون جایزه اپراتوری خواهد بود.

وی در ادامه افزود: این قرعه‌کشی به صورت کشوری انجام می‌شود، اما در ادامه قرعه‌کشی به صورت استانی خواهد بود و در قرعه کشی استانی، سهم هر استان از جوایز بزرگ بیشتر خواهد شد، به طوری که مردم هر استان که صرفه جویی بیشتری داشته باشند، سهم بیشتری از جوایز بزرگ خواهند برد و امیدوارم هم استانیهای ارجمند کرمانشاهی که سال گذشته نیز همکاری بسیار خوبی با خادمین خود در صنعت برق داشتند امسال نیز با رعایت حداقل ۱۵ درصد مدیریت مصرف برق بیشترین جوایز تعیین شده از سوی وزارت نیرو خصوصا۳۰۰ دستگاه خودروهای تهیه شده در این استان توزیع شود تا بتوانیم پاسخ گوشه ای از همکاری و همراهی مشترکین عزیز کرمانشاهی را جبران کنیم.

*روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

Views: 9

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.