سه خودرو اتوماتیک جایزه مشترکان کم مصرف کرمانشاهی

سه خودرو اتوماتیک جایزه مشترکان کم مصرف کرمانشاهی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از اهدای سه خودرو اتوماتیک و جوایز ارزنده دیگر برای مشترکانی که ۱۵ درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند، خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛مهندس مرادی اظهار داشت: هر مشترک با حداقل ۱۵

کد خبر : 4206
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 جولای 2024 - 23:49
سه خودرو اتوماتیک جایزه مشترکان کم مصرف کرمانشاهی

سه خودرو اتوماتیک جایزه مشترکان کم مصرف کرمانشاهی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از اهدای سه خودرو اتوماتیک و جوایز ارزنده دیگر برای مشترکانی که ۱۵ درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛مهندس مرادی اظهار داشت: هر مشترک با حداقل ۱۵ درصد صرفه جویی در مصرف برق وارد قرعه کشی می شود و از جوایز ارزنده بهره مند خواهد شد.

وی گفت: سهمیه قطعی پاداش خودروهای اتوماتیک استان کرمانشاه سه خودرو می باشد که در پایان تیر ماه یک دستگاه، در مرداد ماه یک دستگاه و در پایان شهریور ماه نیز یک خودرو به مشترکان کم مصرف اختصاص می یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: در صورت تحقق صرفه جویی بیشتر توسط مشترکان کرمانشاهی نسبت به سایر استان ها سهم جوایز خودرویی استان ما افزایش خواهد یافت و مشترکان می توانند شانس بیشتری برای قرعه کشی داشته باشند.

وی گفت: علاوه بر خودرو، جوایز دیگر و کمک هزینه ۱۰۰ میلیون تومانی خرید کالا نیز در نظر گرفته شده که مشترکان عزیز می توانند در مورد راهکارهای صرفه جویی و بهره مندی از سایر جوایز در اپلیکیشن با انرژی ثبت نام نمایند.

#همه_با_هم_همیار_برق

*روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

Views: 1

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.