مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

مهسا باغفلکی

كميسيون ويژه رسيدگي به تخلفات شركت ها و مؤسسات حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تشکیل شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: كميسيون ويژه رسيدگي به تخلفات شركت ها و مؤسسات حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تشکیل شد.
کد خبر : 3004
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 دسامبر 2022 - 16:00
كميسيون ويژه رسيدگي به تخلفات شركت ها و مؤسسات حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تشکیل شد

به گزارش آوای پراو نیوز، فریبرز کرمی گفت: به منظور رسيدگي قاطع و به موقع به تخلفات حمل و نقلي بويژه تخلفات مربوط به تضييع حقوق رانندگان، كميسيون ويژه ای در محل اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان کرمانشاه تشکیل شده است.

وی گفت: مواردی که در این کمیسیون رسیدگی خواهد شد شامل: اخذ كميسيون اضافي از راننده، عدم مسئوليت‌پذيري شركت درخصوص پرداخت كامل و به موقع كرايه رانندگان و سوء استفاده از كارت هوشمند رانندگان است.

کرمی درباره دیگر موارد قانونی گفت: تحميل هزينه‌ها و مسئوليت‌هاي اضافي به رانندگان، عدم پرداخت حقوق دولتی (ابطال بارنامه يا صورت وضعيت و …)، صدور بارنامه يا صورت وضعيت صوری است.

وی افزود: اجبار به حمل بار اضافه بر ظرفيت مجاز، عدم رعايت مقررات مربوط به سالن اعلام‌بار، درج اطلاعات نادرست در بارنامه (عدم رعايت مقررات مربوط به تهيه، تنظيم و استفاده از بارنامه يا صورت وضعيت) جزء دیگر موارد قانونی است که در این کمیسیون به آن رسیدگی می شود.

کرمی در پایان به رانندگان حوزه حمل و نقل جاده ای توصیه کرد: که درصورت‌ مشاهده هرگونه تخلف و شكايات، مراتب را از طريق نمايندگي‌هاي مستقر در: پايانه‌های عمومی، ادارات شهرستان، اداره ‌کل یا سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها اعلام نمايند.

بازدیدها: 0

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.