نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی صنعت برق استان با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه

نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی صنعت برق استان با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی و دفتر تحقیقات صنعت برق استان با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ارتباط با نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت

کد خبر : 3748
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اکتبر 2023 - 13:51
نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی صنعت برق استان با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه

نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی صنعت برق استان با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه
نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی و دفتر تحقیقات صنعت برق استان با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ارتباط با نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛ در این نشست ضمن تقسیم کار هر شرکت برای انجام اطلاع رسانی، تبلیغات محیطی و ارتباط بیشتر با دانشگاهها و مراکز علمی در سطح استان و سایر وظایف محوله، در ارتباط با هرچه باشکوه تر برگزار شدن نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق هم اندیشی شد.

در ادامه مهندس مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، ضمن با اهمیت خواندن این جشنواره از همه نمایندگان صنعت برق استان درخواست نمود تا با تمام امکانات و توان علمی و فناوری صنعت برق استان در این نمایشگاه حضور فعال داشته باشند‌.

در این نشست نمایندگان مجتمع علمی کاربردی غرب وابسته به وزارت نیرو ،شرکت برق منطقه ای غرب، مدیریت تولید برق بیستون و شرکت توزیع برق استان کرمانشاه جهت شرکت و همکاری در جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در ادامه این جلسه دکتر حمزه ای نماینده پژوهشگاه نیرو با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره اظهار داشت: وزارت نیرو با احساس نیاز به ضرورت ایجاد پلی میان صنعت برق و فناوران از یک سو و همچنین اساتید دانشگاه و دانشجویان از سوی دیگر، نخستین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران را برگزار می‌نماید.

وی گفت: مشارکت جامعه دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان در این جشنواره بسیار حائز اهمیت می‌باشد و برای دعوت از مراکز علمی و دانشگاهی برای همکاری و شرکت در جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق آمادگی خود را اعلام می کنیم.

Views: 5

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.