گردهمایی اعضای ستاد کمیته فرهنگیان دکتر پزشکیان در استان کرمانشاه

گردهمایی اعضای ستاد کمیته فرهنگیان دکتر پزشکیان در استان کرمانشاه عصر امروز جلسه هم‌اندیشی مسؤلان کمیته فرهنگیان دکتر پزشکیان از همه شهرستان های استان در سالن آموزشگاه مژده جنب دانشگاه علوم قرآنی برگزار شد. در این گردهمایی ضمن تقدیر و تشکر از فعالان فرهنگی ستاد دکتر پزشکیان در استان، راجع به موضوعات و معضلات آموزش

کد خبر : 4212
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 جولای 2024 - 0:09

گردهمایی اعضای ستاد کمیته فرهنگیان دکتر پزشکیان در استان کرمانشاه

عصر امروز جلسه هم‌اندیشی مسؤلان کمیته فرهنگیان دکتر پزشکیان از همه شهرستان های استان در سالن آموزشگاه مژده جنب دانشگاه علوم قرآنی برگزار شد.

در این گردهمایی ضمن تقدیر و تشکر از فعالان فرهنگی ستاد دکتر پزشکیان در استان، راجع به موضوعات و معضلات آموزش و پرورش هم اندیشی و تبادل نظر انجام شد .
درادامه این جلسه، تعدادی به نمایندگی از ستاد استان ،  شهرستان ها ، اقوام و مذاهب و اورامانات به ایراد سخن پرداختند .

خانم همتی از فرهنگیان بازنشسته آموزش پرورش عنوان نمودند که این پیروزی به سختی و مرارت اصلاح طلبان بدست آمده است لذا مطالبه اصلی ما در حوزه اصلاح طلبی معنی دارد .

در ادامه، محمدجعفر نجفی از روسای سابق بازنشسته آموزش و پرورش عنوان نمود : سه گروه وجود دارد ۱- اصولگرها ۲-اصلاح طلب ۳- فرصت طلب ها یا دوزیست ها که در دولت دکتر پزشکیان افراد دوزیست جایی ندارند

سپس سالم نادری به نمایندگی از اورامانات افزود ما بر اساس قول صادقانه ای که دکتر پزشکیان دادند و گفتند ایران متعلق به همه ایرانیان است پای کار آمدیم بنابراین انتظار داریم شایسته سالاری و تخصص گرایی مدنظر باشد .
دکتر شاهینی دیگر سخنران این جلسه بود وی ضمن  تشکر از همکاران که با وجود تمامی فشارها و مرارت ها ، با شهامت و صادقانه به میدان آمدند . مردم نیز به دنبال روشنگری اصلاح طلبان به  یک عمر صداقت و پاکدامنی و عدالت که از اصول اصلاح طلبی زبانزد دکتر پزشکیان است رای دادند.

در پایان دکتر محبی رییس ستاد فرهنگیان استان دکتر پزشکیان ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع)تاکید نمود : می‌بایست ایجاد تغییر در وضع موجود و مدیریت در این دوره برآمده از مکتب امام حسین (ع)باشد یعنی مدیران جهت رفع مشکلات مردم باید پیشرو نیروی ها باشند .
وی افزود :ما در حال تاسیس کارگروه‌های تخصصی آموزشی در کلیه شهرستان ها و مناطق هستیم این کارگروه‌ها به منظور ایجاد یک بانک جامع از نیروهای متخصص و توانمند می باشد از شما در خواست می گردد با اتحاد و انسجام به هم کمک نمایید تا دست در دست هم مشکلات آموزشی این استان را کاهش دهیم  و در این مسیر سفارش می کنم با احترام رفتار کنید اصلاح طلبی همان  انسانیت ، مروت ، معرفت و خدمت و خوشنامی است .

بازدیدها: 50

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.