آغاز سال تحصیلی دانشگاه رازی از ۲۹ شهریور

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه شروع سال تحصیلی دانشجویان این دانشگاه را از دیروز (۲۹ شهریور) و به شکل ترکیبی از حضوری و مجازی اعلام کرد.
کد خبر : 813
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 سپتامبر 2020 - 11:53
آغاز سال تحصیلی دانشگاه رازی از ۲۹ شهریور

دکتر محمدابراهیم اعلمی آل آقا در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به تشریح برنامه‌های این دانشگاه برای شروع سال تحصیلی جدید پرداخت و اظهارداشت: شروع سال تحصیلی دانشجویان دانشگاه رازی از ۲۹ شهریور و دانشجویان جدید الورود هم از اواخر مهرماه خواهد بود.

وی در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌ها هم گفت: با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا، برای سال تحصیلی پیش رو هم برگزاری کلاس‌ها ترکیبی از حضوری و مجازی است.

رئیس دانشگاه رازی افزود: در این راستا، مقرر شد کلاس‌های دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد به شکل حضوری و دانشجویان مقطع کارشناسی هم به شکل مجازی – آفلاین و آنلاین –  برگزار شود که در حال حاضر با توجه به وضعیت بیماری کرونا در استان در تمامی مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری بصورت مجازی برگزار می‌شود.

دکتر اعلمی آل آقا از آماده سازی خوابگاه‌های این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم خبرداد و گفت: باتوجه به اینکه کلاس‌های دانشجویان مقطع کارشناسی به شکل مجازی برگزاری می‌شود، برای همین خوابگاه‌ها خلوتتر شده و تراکم جمعیت درآنها به کمتر از نصف رسیده است.

وی افزود: تدابیر لازم جهت ضدعفونی کردن خوابگاه ها اندیشیده شده تا بصورت مستمر و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام گیرد.

دکتر اعلمی آل آقا در رابطه با تعداد دانشجویان این دانشگاه اعلام کرد: دانشگاه رازی کرمانشاه هرساله حدود ۲۵۰۰ دانشجوی کارشناسی طبق اعلام دفترچه پذیرش دارد که از این تعداد ۲ هزار نفر آن محقق می شود و در مقطع کارشناسی ارشد هزار دانشجو و در مقطع دکتری هم ۱۵۰ تا ۲۰۰ دانشجو در دانشگاه رازی پذیرش می شوند.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه همچنین از راه‌اندازی هفت رشته جدید در این دانشگاه برای سال تحصیلی پیش رو خبر داد و گفت: همچنین هیچ رشته‌ای را برای سال ورودی جدید حذف نکرده‌ایم.

بازدیدها: 0

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.