مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهری مرمانشاه خبر داد؛

سامانه تلفن گویای 133 آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات همشهریان

مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهر کرمانشاه از آمادگی سامانه تلفن گویای 133 برای دریافت پیشنهادات و انتقادات همشهریان خبر داد.
کد خبر : 1027
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 ژانویه 2021 - 12:42
سامانه تلفن گویای 133 آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات همشهریان

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه، شهبازی گفت: در راستای تکریم و صیانت از حقوق شهروندان و ارائه خدمات هر چه مطلوبتر، سامانه تلفن گویای 133 آماده دریافت و رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات شهروندان و همکاران ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری با امکان پاسخگوئی 24 ساعته خواهد بود.

شهبازی با اعلام اینکه اساس کار این سازمان ارائه سرویس دهی به شهروندان در قالب ناوگان حمل و نقل عمومی است خاطر نشان کرد: در این راستا سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه برای خدمات رسانی هرچه شایسته تر به شهروندان، نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خود را با افزایش خودروهای واحد گشت و بازرسی در سطح شهرارتقا خواهد داد.

وی با بیان اینکه واحد گشت بازرسی و کنترل خطوط سازمان در دو شیفت کاری صبح و عصر بر فعالیت و عملکرد ناوگان خدوم و شرافتمند حمل ونقل عمومی درون شهری نظارت مستمر دارند، تأکید کرد: شهروندان گرامی می توانند از طریق شماره تلفن های 38211948_38246565_سامانه پیامکی 30001815و تلفن گویای شبانه روزی133 انتقادات ، پیشنهادات و شکایت خود را با این سازمان در میان بگذارند.

Views: 3

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.