استعفای معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه

محضر استاندار محترم جناب آقای امیری مقدم سلام علیکم خدای بزرگ را شاکر وسپاسگزارم که توفیق مسئولیت و خدمتگزاری در دورانی را به نسل ما داد که مزین بنام الله و بر افرازنده پرچم اسلام عزیز بوده است. چه نیکو روزگاری بود که با درک حیات امام راحل آغاز شد و با هم قدمی با

کد خبر : 2358
تاریخ انتشار : جمعه 29 آوریل 2022 - 14:45

محضر استاندار محترم
جناب آقای امیری مقدم
سلام علیکم
خدای بزرگ را شاکر وسپاسگزارم که توفیق مسئولیت و خدمتگزاری در دورانی را به نسل ما داد که مزین بنام الله و بر افرازنده پرچم اسلام عزیز بوده است. چه نیکو روزگاری بود که با درک حیات امام راحل آغاز شد و با هم قدمی با مردان نیک نام و روشن سرشت در سنگرهای دفاع مقدس پیوند خورد و به لباس رزمندگی و سربازی مفتخر شدیم. پس از افزون بر سه دهه مسئولیت در سنگر جمهوری اسلامی، همچنان بزرگترین افتخار خود را همان لباس سربازی و رزمندگی دانسته و بر عهد و پیمان روز نخست پایبندم آنچنان که در طول سال های خدمت خود، همواره با علم و عمل به اصول و پایبندی به آرمان‌های بلند امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر حفظ حریم نظام، دفاع از ارزش‌ها و رضایت خالق و مخلوق سعی داشته و با تمام توان خود برای اعتلای نام و نشان ایران عزیز و نظام اسلامی کوشیده‌ام. در این مسیر هیچ‌گاه راضی به هزینه جایگاه‌ها برای حفظ و بقای خود در مسئولیت‌ها نبوده‌ و همواره آماده پذیرش مسئولیت‌ و پاسداری از سنگر نظام بوده‌ام.
اکنون نیز با گذشت سه ماه از دوران صدارت جنابعالی، همراهی با استاندار محترم به عنوان برادر عزیز و هم سنگر قدیمی را توفیق دانسته و در طول این مدت،با صداقت، همدلی و همراهی و فارغ از هر دلبستگی و علقه‌ای در حفظ دستاوردها و پیشبرد امور سعی داشته‌ام.
با عنایت به شروع کار دولت محترم سیزدهم و از انجایی که تغییر و تحول در مدیران و کادر سیاسی، امری اجتناب ناپذیر و پذیرفته شده به شمار می‌رود، علیهذا کناره گیری خود از مسئولیت محوله را اعلام می‌نمایم تا با این اقدام، مجال تصمیم به تغییر و تحول برای استاندار محترم فراخ‌ تر شود. بدیهی است این کناره گیری صرفا از مسئولیت کنونی بوده و کماکان خود را سربازی در خدمت نظام جمهوری اسلامی و توسعه و تعالی استان همیشه سرافراز کرمانشاه می‌دانم.
برخود وظیفه می‌دانم که از محبت و همراهی استاندار محترم در طول این مدت، کمال قدردانی را داشته و دوام توفیقات را برای جنابعالی و مجموعه مدیریت استان در خدمتگزاری شایسته به مردم شهید پرور کرمانشاه را از خدای متعال مسالت می‌دارم.
حسین خوش اقبال
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه

Views: 2

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.