آمادگی برای بازگشایی مرز شوشمی به‌روی مسافران خارجی و داخلی

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه، از فراهم کردن مقدمات بازگشایی تردد مسافر از پایانه مرزی شوشمی با اتمام خاکبرداری در راستای توسعه سایت موقت مسافری این مرز خبر داد.

کد خبر : 3011
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 ژوئن 2023 - 22:02
آمادگی برای بازگشایی مرز شوشمی به‌روی مسافران خارجی و داخلی

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) ابراهم شهریاری رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه گفت: براساس توافقات صورت گرفته در نشست اخیر استانداران کرمانشاه و حلبچه عراق و اهمیت راه‌اندازی سایت مسافری پایانه مرزی شوشمی در موعد مقرر، مقدمات بازگشایی مرز مسافری شوشمی در حال فراهم شدن است تا شاهد تردد مسافر از این مرز باشیم.

وی در ادامه افزود: عملیات توسعه برای فراهم کردن مقدمات بازگشایی سایت موقت مسافری شوشمی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه در حال انجام است.

شهریاری، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه تشریح آخرین وضعیت این سایت و پایانه مسافری، افزود: انجام عملیات خاکبرداری برای توسعه فضای سایت موقت مسافربری پایانه مرزی شوشمی به ایستگاه پایانی رسیده است.

وی افزود: با اتمام حجم ۲۵ هزار متر مکعبی خاکبرداری این سایت به سرعت عملیات اجرای بیس و آسفالت آن انجام و سپس کانکس‌ها نصب می‌شود. که مطابق برنامه زمان‌بندی این سایت برای ورود و خروج مسافر آماده می‌شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه گفت: برای انجام عملیات سنگین و ۲۵هزار متر مکعبی خاکبرداری در زمینی با محیط سخت و سنگی از سه دستگاه بیل مکانیکی چکش‌دار، دو دستگاه لودر و یک دستگاه بلدوزر سنگین و نیز هفت دستگاه کامیون برای حمل و تخلیه استفاده شده است. که با اتمام این عملیات خاکبرداری ۲ هزار متر مربع فضای سایت موقت توسعه می‌یابد.

Views: 3

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.