همایش ویدیو کنفرانسی مدیران آب و فاضلاب سراسر کشور

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور با مدیران شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشوراز طریق ویدیو کنفرانس ارتباط برقرار کرد.

کد خبر : 3247
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 جولای 2023 - 14:34

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، چهارشنبه مورخ ۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ نشست آنلاین مدیران شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور با دکتر اتابک جعفری مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور برگزار گردید.

در ابتدای این همایش ضمن آموزش چگونگی ثبت حوادث و بحران ها در سامانه یکپارچه سازی شرکت مهندسی آبفا کشور، به مدیران آبفا سراسر کشور یادآور شدند که باید در مدت زمان ۵ الی ۱۰ دقیقه پس از هرگونه بحران و یا حادثه این اطلاعات را در سامانه مذکور بارگزاری نمایند.

اتابک جعفری گفت: دشمن تمام توان خود را بکار گرفته و جنگی را با ورود به بحث آب شروع کرده است و تلاش میکند نقاط قوت کشور ما را به ضعف تبدیل کند، که مدیران عامل استان ها باید با درایت کامل بتوانند این واکنش ها را خنثی کنند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور خاطرنشان کرد: با توجه به خشکسالی های اخیر و کمبود منابع آبی، سعی مدیران عامل استان ها باید بر این باشد که اثر کمبود آب را کمتر به مردم انتقال دهند.

ایشان تصریح کرد: برخی از مشکلات قابل پیش بینی و پیشگیری هستند، بطوریکه با مدیریت بهینه مصرف و مدیریت بحران میتوان به میزان قابل توجهی از پیامدهای منفی این مشکلات جلوگیری کرد، تا در آبرسانی به مشترکین درفصل گرما دچار مشکل نشویم.

در پایان این همایش دکتر رضا داودی  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در جمع معاونین و مدیران امورات تابعه این شرکت اظهار نمود: اطلاع رسانی دقیق و همچنین ثبت حوادث و رفع به موقع آن از موارد مهمی است که مدیران باید به خوبی در این امر واقف باشند.

رضا داودی در ادامه صحبت هایشان تاکید داشتند، برخورد خوب و مناسب با ارباب رجوع یکی از نکات مهمی است که همه پرسنل موظف به پیروی از آن هستند.

روابط عمومی و آموزش همگانی
شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه

Views: 1

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.