راه‌اندازی ۸ سامانه هوشمند نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

🔸️راه‌اندازی ۸ سامانه هوشمند نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه 🔹️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته دولت ۸ سامانه هوشمند نظارت تصویری جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه راه‌اندازی و به بهره برداری رسید. 🔹️به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده

کد خبر : 4338
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 سپتامبر 2024 - 22:27
راه‌اندازی ۸ سامانه هوشمند نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

🔸️راه‌اندازی ۸ سامانه هوشمند نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

🔹️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته دولت ۸ سامانه هوشمند نظارت تصویری جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه راه‌اندازی و به بهره برداری رسید.

🔹️به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در هفته دولت ۸ سامانه هوشمند نظارت تصویری جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید که تعداد سامانه های نظارتی استان از ۳۴ سامانه به ۴۲ سامانه رسیده است.

🔹️وی درباره اهمیت سامانه های هوشمند نظارتی تصویری گفت: این سامانه‌ها علاوه بر تشخیص ترافیک جاده ای؛ سوانح و تصادفات جاده ای، انسداد، تغییرات آب و هوایی را رصد می‌کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل امکان خدمات‌رسانی به هموطنان را در کوتاهترین زمان ممکن فراهم می کنند.

🔹️کهریزی ادامه داد: نظارت مستقیم و مستمر بر وضعیت جاده‌ها در راستای کنترل ترافیک و اطلاع‌رسانی برخط از آخرین وضعیت راه‌ها به کاربران جاده‌ای برای افزایش ایمنی سفر از جمله اهداف هوشمندسازی جاده‌ها است.

🔹️مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه عنوان کرد: این سامانه ها در محورهای کرمانشاه به کامیاران، کرمانشاه به بیستون و کرمانشاه به قصرشیرین نصب و راه اندازی شده است.

🔹️سید شهرام کهریزی در پایان افزود: تصویر این دوربین های نظارتی در سایت و اپلیکشن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه برای هموطنان در دسترس است و هموطنان می‌توانند جهت مدیریت سفرهای خود از این تصاویر و سایر قابلیت‌های سامانه ۱۴۱ استفاده کنند.

 

بازدیدها: 1

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.