حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر هفته نامه آوای پراو

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، ضمن حضور در دفتر نشریه آوای پراو، با مدیر مسئول و تحریریه ، دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 2585
تاریخ انتشار : جمعه 19 آگوست 2022 - 22:20
حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر هفته نامه آوای پراو

به گزارش آوای پراو_ مهسا باغفلکی_ دکتر صفدری ، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تاکید بر نقش مطبوعات و رسانه های در توسعه جامعه؛ گفت :همکاری رسانه ها و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه ارتقاء اطلاع رسانی و نشریات استان ضروری است.
علی صفدری ضمن تاکید بر حمایت ارشاد اسلامی از مطبوعات و تلاش های خبرنگاران، تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند را رسالت اصلی رسانه‌ها دانست.
در این دیدار علی کرمی مدیر مسئول هفته نامه آوای پراو ، ضمن تشکر از رویکرد جدید و ارتباطات و تعاملات خوب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مطبوعات و رسانه ها؛ تلاش‌های همه دست اندرکاران اداره ارشاد اسلامی به خصوص معاونت فرهنگی و رسانه‌ای جناب آقای مظفر تیموری را شایسته قدردانی دانست.
کرمی گفت: نشریه آوای پراو با رویکرد ادبی و تولید محتوای تخصصی در زمینه ادبیات با اختصاص صفحات ویژه به نقد ادبی، ترجمه ، داستان و شعر تلاش دارد تا در حد توان به جامعه ادبیات و مخاطبان علاقه‌مند خدمت کند و در این راستا نیاز به حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد.
گفتنی است در این بازدید مدیرکل ارشاد با اهدای هدایایی از زحمات و تلاش‌های مدیر مسئول و کارکنان تقدیر به عمل آورد .

Views: 3

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.