تجلیل از رئیس اداره مخابرات شهرستان گیلانغرب به عنوان فرزند شهید

تجلیل از رئیس اداره مخابرات شهرستان گیلانغرب به عنوان فرزند شهید مراسم تجلیل از رئیس اداره مخابرات شهرستان گیلانغرب که جزو فرزندان شهدای گرانقدر می‌باشد، برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه ، دراین مراسم که مدیر دفتر و رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه و تعدادی از پرسنل اداره مخابرات شهرستان

کد خبر : 1774
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اکتبر 2021 - 10:27

تجلیل از رئیس اداره مخابرات شهرستان گیلانغرب به عنوان فرزند شهید

مراسم تجلیل از رئیس اداره مخابرات شهرستان گیلانغرب که جزو فرزندان شهدای گرانقدر می‌باشد، برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه ، دراین مراسم که مدیر دفتر و رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه و تعدادی از پرسنل اداره مخابرات شهرستان گیلانغرب حضور داشتند ، حسین آتشکاری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، راه شهدا را مسیری نورانی برشمرد که تا ابدیت چراغ راه آزادگان جهان و مردم شریف ایران خواهدبود.
رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه در ادامه افزود: افتخار ما ، همکار بودن با فرزندان برومند این شهدای گرانقدر است که با نثار خون مطهر خود ذره‌ای از دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی فروگذار نکردند و وظیفه همه ما حفظ این نظام مقدس است که ثمره‌ی از خود گذشتگی و ایثار شهدای والا مقام و مقاومت و فداکاری خانواده معظم آنان است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از مهندس علی محمدی، رئیس اداره مخابرات شهرستان گیلانغرب به عنوان فرزند شهید تجلیل گردید.

Visits: 5

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.