حضوربسیجیان مخابرات منطقه کرمانشاه بر سر مزارشهدای گمنام به مناسبت هفته دفاع مقدس

بسیجیان مخابرات منطقه کرمانشاه باحضور بر سر مزارشهدای گمنام،به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.
کد خبر : 1914
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 19:41

غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام توسط بسیجیان مخابرات منطقه کرمانشاه

بسیجیان مخابرات منطقه کرمانشاه باحضور بر سر مزارشهدای گمنام،به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه،به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ،دکترامیری سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه به اتفاق جمعی ازبسیجیان ،مدیران،مسئولین وکارکنان مخابرات استان کرمانشاه باحضور برسرمزار شهدای گمنام واقع درپارک کوهستان کرمانشاه،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن دفاع مقدس، با آرمان‌های امام راحل(ره)و شهدای گرانقدرتجدید میثاق کردند.

در این مراسم ابتداحسین آتشکاری رئیس اداره روابط عمومی ودبیرشورای فرهنگی مخابرات منطقه کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به همکاران بسیجی مخابرات،امنیت ، اقتدار وپیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون جانفشانی شهدای گرانقدردانست.
سپس قنبری،رئیس اداره حراست مخابرات استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت بیان داشت: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است. وی با بیان خاطراه ای از یکی از شهدای دفاع مقدس ، وظیفه همگان را دفاع از آرمان های امام (ره) و انقلاب اسلامی ایران برشمرد.
سپس دکتر امیری ، سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه ، طی سخنانی در جمع خواهران و برادران بسیجی مخابرات منطقه کرمانشاه اظهار داشت :
به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که ما الان از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم، و حضور بر سر مزار شهدابرای ما یادآوراین مطلب است که فراموش نکنیم این آرامش و امنیت مرهون فداکاری چه کسانی است و ما در برابر این شهدا مسئولیم . مردان و زنانی که ایثار و استقامت را برای ما معنی کرده و از جان خودشان برای حفظ اسلام و میهن اسلامی گذشتند.
در پایان این مراسم ، حاضرین با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند .

بازدیدها: 2

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.