اهدای لوح سپاس به پدرمعظم شهید سرافرازحوزه سلامت،شهیدمهدی صالحی توسط سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه ،حمیدرضا امیری سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه با حضور در منزل شهید مهدی صالحی، با خانواده این شهید بزرگوار دیدارکرد.
کد خبر : 1948
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 19:40


سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه با خانواده شهید مهدی صالحی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه ،حمیدرضا امیری سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه با حضور در منزل شهید مهدی صالحی، با خانواده این شهید بزرگوار دیدارکرد.

بر اساس همین گزارش به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در آستانه میلاد خجسته ی حضرت زینب کبری( س)و روز پرستار، دکتر حمیدرضا امیری به اتفاق مدیر اداری و منابع انسانی و رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه و رئیس اداره مخابرات شهرستان دالاهو، ضمن عزیمت به شهر ریجاب ، با حضور در منزل شهید مهدی صالحی به مقام والای شهدا ادای احترام نمودند.

در این دیدار ابتدا حسین آتشکاری،رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا،اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران را حاصل جانفشانی شهدای گرانقدر برشمرد و افزود:
جهاد در راه خدا به میدان نبرد محدود نمی‌شود و هر کس در عرصه های مختلف از کیان و آرمان‌های اسلام وانقلاب اسلامی و ملت شریف ایران جان خود را فدا کند ، در پیشگاه الهی شهید محسوب می شود.
درادامه این دیدار، دکتر امیری سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه نیز طی سخنانی به نقش مدافعین سلامت در دوران شیوع کرونا و شهدای حوزه سلامت اشاره کرد و افزود: شهیدان حوزه سلامت، از جمله شهید مهدی صالحی با جانفشانی و ایثار نشان دادند که در عرصه‌های مختلف پای کار هستند و در انجام وظیفه خود کوتاهی نمی کنند، حتی اگر به قیمت فداشدن جان عزیزشان تمام شود.

در پایان این دیدار لوح سپاس به پدر معظم این شهید بزرگوار حوزه سلامت اهدا شد.
گفتنی است شهید صالحی جزو کادر درمانی بوده اندکه دراثر ابتلا به بیماری کرونا به درجه رفیع شهادت نائل گردید.
روحش شادویادش گرامی باد.

Views: 1

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.