دیدار سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه با امام جمعه کرمانشاه

سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه با حضور در دفتر آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرمانشاه با وی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : 2263
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آوریل 2022 - 21:32


سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه با حضور در دفتر آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرمانشاه با وی دیدار و گفتگو کرد.
دکترامیری در این دیدار که به مناسبت سال نو و ایام ماه مبارک رمضان با حضور تنی چند از مدیران و مسئولین مخابرات برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت ارتباطی استان گزارشی کوتاه از فعالیت ها و اقدامات مخابرات منطقه کرمانشاه ارائه داد و گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم مخابرات هرچند وضعیت شاخص های مخابراتی استان وضعیت مطلوبی است اما امیدواریم با همکاری سایردستگاهها و مردم در انجام وظایفی که برعهده ماست موفق تر عمل کنیم . سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه همچنین به بیان مشکلات مخابرات پرداخت و افزود: یکی ازبزرگترین مشکلات ما بالارفتن هزینه های نصب و نگهداری ارتباطات مخابراتی تلفن ثابت و اینترنت است که با توجه به قیمت پایین تعرفه های مخابراتی ،ما را در ارائه خدمات باکیفیت دچار مشکل میکند.
امیری در ادامه از آیت الله علما درخواست کرد در خطبه های نماز جمعه نسبت به راهنمایی مردم در خصوص احساس مسئولیت در برابر خرابی و یا سرقت تاسیسات مخابراتی و پرداخت بموقع قبوض تلفن ثابت و اینترنت سخنانی را ایراد فرمایند.

آيت الله علما نیز در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ازخدمات مخابرات کرمانشاه در سرتاسر استان ، بویژه روستاها و گسترش امكانات ارتباطي در جاده ها قدرداني نموده و براي مجموعه مخابرات از خداوند متعال آرزوي توفيق بيشتر در خدمت رساني به مردم طلب نمود.

بازدیدها: 1

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.