برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در مخابرات کرمانشاه

برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در مخابرات کرمانشاه محفل عزاداری دهه اول محرم با حضور مدیر و کارکنان مخابرات منطقه کرمانشاه در محل ساختمان مرکزی مخابرات برگزار و آغاز گردید. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه ، به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام و یاران باوفای آن

کد خبر : 1626
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آگوست 2021 - 16:06

برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در مخابرات کرمانشاه

محفل عزاداری دهه اول محرم با حضور مدیر و کارکنان مخابرات منطقه کرمانشاه در محل ساختمان مرکزی مخابرات برگزار و آغاز گردید.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کرمانشاه ، به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام و یاران باوفای آن حضرت، مراسم عزاداری دهه اول محرم با حضور مدیرو کارکنان منطقه برگزار می‌شود.
در این مراسم که در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی وفاصله گذاری اجتماعی برگزار میگردد، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به ذکر مصیب واقعه عظیم عاشورا وقرائت زیارت پرفیض عاشورامی پردازند.
گفتنی است این مراسم همزمان به صورت زنده ازطریق صفحه اینستاگرام مخابرات منطقه کرمانشاه به آدرسhttp://instagram.com/kermanshah_tci_iran نیزپخش میگردد.

بازدیدها: 3

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.