علی کرمی °مدیر مسئول مجتمع رسانه‌ای آوای پراو°

نادر نوروزی با رای شورای شهر و حکم وزیر کشور شهردار کرمانشاه شد

پیام شهروندان به شهردار این است: چنان عمل کنید که اگر چند سال آینده از شما پرسیدند در زمان مدیریت خود چه کردی؟ پاسخی در خور و شایسته داشته باشید.
کد خبر : 2034
تاریخ انتشار : شنبه 15 ژانویه 2022 - 15:50
نادر نوروزی با رای شورای شهر و حکم وزیر کشور شهردار کرمانشاه شد

نادر نوروزی با رای شورای شهر و حکم وزیر کشور شهردار کرمانشاه شد.

در شهر کرمانشاه از دیرباز تا کنون ،شهرداران بسیاری در منصب شهردار کرمانشاه خدمت کرده‌اند. دست‌یابی به این منصب ونشستن براین کرسی گاه موانع چنان قد علم می‌کنند که تا مد‌ت‌ها خالی می‌ماند که اخیراً شاهداین ماجرای پرکشاکش بودیم.در این سال‌ها،کسانی آمدند و رفتند.در میان این حکمرانان مدنی، برخی شهریار( یار شهر)بودند و برخی شهربار (بار شهر) شدند. از این شهرداران هرکدام آثاری و ردّی بر پیشانی شهر برجای مانده‌ است .شهروندان کرمانشاه هم از کارنامه و خدمات شهرداران خود بهره مند شده‌اند. فرقی نمی کند که جناح ها، احزاب و رسانه ها چه می گویند، زیرا آنچه انجام شده، به وضوح و عیان دیده می‌شود: بلوار طاقبستان، چندین کیلومتر پارک در کمربندی غربی، پارک کوهستان، تقاطع غیر همسطح میدان امام خمینی ، میدان امام حسین و نمونه های دیگر.تمام خدمات و وکارنامه‌ گذشتگان ستودنی است و از ذهن شهروندان فراموش نخواهد شد. البته از «شهر باران» هم مشکلات بسیاری برجامانده و هنوز وجود دارد: چون ابوالهول منوریل، شهربازی ،تله کابین، آسفالت سطح شهر با کوچه‌های پر چاله‌اش، جمع آوری زباله، استخدام های بی حساب و کتاب، استعلام های دوماهه شهرداری در میان معاملات ملکی و موارد دیگر که در این شهر انباشته شده است.
اکنون اما سکان مدیریت شهر،این بار خوشبختانه در دستان پرتوان مدیری با تجربه وپیشینه‌‌ای قابل دفاع،انسانی متعهد و ماهر وتلاشگری انقلابی قرار گرفته‌ است.شهردار تازه سوابق مدیریتی در کلان شهر تهران دارد. او بی تجربه نیست و با دست خالی نیامده است اندوخته‌ای دارد متناسب با منصب اکنونش.
شهر کرمانشاه هم، استعداد های بسیاری برای پیشرفت و توسعه دارد و در عین حال انباشتی از مشکلات دارد. با ورود و حضور شهردار جدید ،امید داریم حداقل بخشی از مشکلات وآلام مردم شهر با مدیریت شهردار جدید درمان شود.
پیام شهروندان به شهردار این است: چنان عمل کنید که اگر چند سال آینده از شما پرسیدند در زمان مدیریت خود چه کردی؟ پاسخی در خور و شایسته داشته باشید.
و من الله توفیق

بازدیدها: 5

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.