علی کرمی ، مدیر مسئول نشریه آوای پراو

نادر نوروزی گزینه اصلی برای عنوان شهردار کرمانشاه

📌شنیده ها حاکی از آن است که دکتر نادر نوروزی، از گزینه‌های نهایی برای احراز پست شهرداری کرمانشاه است
کد خبر : 1917
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 20:12

⭕️نادر نوروزی گزینه اصلی برای عنوان شهردار کرمانشاه

📌شنیده ها حاکی از آن است که دکتر نادر نوروزی، از گزینه‌های نهایی برای احراز پست شهرداری کرمانشاه است. بالاخره پس از فراز و فرود بسیار و عبور از کش و قوس‌ها و اختلافات فراوان و رایزنی های ادامه دار در شورای شهر کرمانشاه با توجه به استعفای دکتر فخری، تعداد گزینه های پایانی دو یا سه مورد است. در میان این گزینه ها نادر نوروزی از چهره های اصولگرا نزدیک به رئیس مجلس و دارای رزومه و سابقه مدیریت در شهرداری تهران است که به نظر می رسد گزینه نهایی شورای شهر باشد.
📌این رزمنده دفاع مقدس و ایثارگر نمونه و همچنین بسیجی نمونه در سال ۹۱ که کارنامه اجرایی قابل قبولی دارد از نخبه های سطح کشوری و نیروی بومی با تجربه و متخصص از درون سازمان شهرداری است.
📌سوابق اجرایی دکتر نوروزی مشاور عالی استانداری استان مرکزی، معاون بازرسی کل ناجا، مدیرکل حقوقی شهرداری تهران از سال ۸۵ تاکنون و ده‌ها سمت اجرایی که داشته است اینگونه می نماید که نسبت به گزینه های دیگر سکاندار خوبی برای شهرمان باشد . امیدواریم شورای شهر کرمانشاه دست از اختلافات داخلی برداشته و گزینه مناسبی را به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب کنند.
📌همچنین بر رسانه ها و فعالان اجتماعی است که از تخریب گزینه ها و نخبه کشی دست برداشته و این فرصت و بستر را فراهم کنند تاگزینه مناسب انتخاب شده و شهرداری کرمانشاه از این بلاتکلیفی خارج شود.

بازدیدها: 2

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.